سلامت فردی

برای کسب اطلاعات بیشتر همراه ما باشید

سلامت فردی

برای کسب اطلاعات بیشتر همراه ما باشید

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

عمل لاغری

چندین سال پیش عمل باندینگ معده یکی از پرطرفدارترین عمل های جراحی چاقی در جهان بود. اما چند سالی است که به لطف تجهیزات لاپاراسکوپی و تحقیقات گسترده، عمل هایی مثل اسلیو معده، بای پس روده و یا معده و … جای خود را به باندینگ داده اند. هرچند که در عمل، تمامی این روش ها هدفی جز لاغر شدن افراد و خلاص شدن از چاقی ندارند، اما بین آن ها تفاوت های بسیار زیادی وجود دارد. در ادامه ما انواع عمل لاغری را نام میبریم و شما می توانید همراه با مشاوره پزشک متخصص بهترین عمل لاغری را انتخاب کنید.

۷ عمل رایج و پر طرفدار لاغری در جهان بر اساس آمار و ارقام و تمایل بیماران

  1. عمل جراحی اسلیو معده
  2. عمل جراحی بای پس معده
  3. عمل جراحی بای پس روده
  4. عمل پلیکاسیون یا پلیسه معده
  5. عمل باندینگ معده یا حلقه گذاری معده
  6. بالون معده
  7. تخلیه درمانی یا آسپیره آسیست

 

عمل جراحی اسلیو معده

اسلیو معده و بارداری یکی از داغ ترین مسائل امروزه شده است. در دنیای امروز، چاقی در سرتا سر جهان و ایران مشکلی ناراحت کننده محسوب می شود. از علل عمده آن می توان به پرخوری، سبک نادرست غذا خوردن، عدم فعالیت، وراثت، کم کاری تیروئید، سن، بارداری و کمبود خواب اشاره کرد.

عمل جراحی برای لاغری صورت

انجام عمل جراحی لاغری راه حلی است که با استفاده از آن شما به فرم دلخواه خود می رسید.

درحالی ‌که بیشتر افراد به لاغر کردن بدن خود اهمیت میدهند، اما برخی آرزوی صورتی لاغرتر دارند. متأسفانه، ورزش به ‌تنهایی همیشه برای بهبود شکل و مشخصات صورت کافی نیست. به همین خاطر افراد روی به عمل جراحی لاغری صورت می آورند. البته ورزش و رژیم غذایی می‌توانند نتایج طولانی‌مدت ایجاد کنند، اما مدتی طول می‌کشد تا اثرات مشهود ایجاد شود.

عمل های لاغری و عوارض آن

بیشتر افراد در کنترل خورد و خوراک و اشتهای خود دچار مشکل هستند. که این امر موجب تجمع چربی و اضافه وزن می شود. بدین ترتیب برخی افراد سعی می کنند با استفاده از روش های نوین پزشکی مانند بوتاکس و بالون معده برای کاهش وزن قدم بردارند. یکی از دغده هایی که افرادی که نیاز به عمل های لاغری دارند میزان خطرات عمل لاغری است. در ادامه با چند عمل لاغری بدون عوارض آشنا می شویم.

  • ۰۱/۰۳/۱۷
  • Elnaz Shokri

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی