سلامت فردی

برای کسب اطلاعات بیشتر همراه ما باشید

سلامت فردی

برای کسب اطلاعات بیشتر همراه ما باشید

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

جولی روتنبرگ، متخصص تغذیه برای لاغری، یک رژیم سه روزه مشهور به رژیم نظامی را معرفی می کند و در این رابطه می گوید: رژیم نظامی یک رژیم غذایی بسیار کم کالری است که به شما کمک می کند دریک مدت کوتاه سه روزه از دست دادن مقدار زیادی وزن را تجربه کنید.

هنگامی که از کلمه "نظامی" استفاده می‌کنیم، ممکن است فکر کنید که این یک رژیم سختگیرانه ورزشی است اما نکته جالب اینجاست که در این رژیم غذایی، هیچ نیازی به ورزش وجود ندارد. هرچند پیاده روی روزانه مثل همه رژیم ها در این رژیم غذایی هم کارساز خواهد بود. رژیم نظامی، گاهی اوقات رژیم غذایی ۳ روزه هم نامیده می شود. این رژیم راه سریعی برای از دست دادن حداقل سه کیلوگرم وزن در هفته است.

رژیم نظامی بیشتر برروی سوختن کالری ها، با کاهش میزان و انواع مواد غذایی که می خورید و در واقع  کاهش کالری تمرکز می کند. مصرف روزانه بین ۱۱۰۰ تا ۱۴۰۰ کالری برای هر سه روز نخست برنامه توصیه می‌شود.

روتنبرگ می گوید: این یک رژیم غذایی کم چربی است و واقعا فقط بر روی کاهش کالری تمرکز می کند تا به مردم کمک کند که سریع وزن کم کنند. بعد از رژیم سه روزه،  هنوز هم توصیه می‌شود یک برنامه با کالری ۱۵۰۰ کالری یا کمتر داشته باشید. طرفداران رژیم نظامی ادعا می کنند که روش سه روزه به اندازه کافی موثر است و به شما در از دست دادن وزن بدون نیاز به رژیم های طولانی مدت و بسیار محدود کننده کمک می‌کند از دیگر رژیم های لاغری سریع می توان به رژیم لاغری یک ماهه اشاره کرد.

دستورغذایی رژیم غذایی سه‌روزه:

روز اول

صبحانه:

نصف یک گریپ فروت  متوسط

یک تکه تست

دو قاشق غذاخوری کره بادام زمینی

یک فنجان قهوه یا چای (با کافئین)

ناهار:

یک تخم مرغ

یک تکه تست

یک فنجان قهوه یا چای (با کافئین)

شام:

۳ اونس(هرانس ۲۸۳ گرم است) از هر نوع گوشت که مایلید

یک فنجان لوبیا سب

نصف موز

یک سیب کوچک

یک فنجان بستنی وانیلی

روز دوم

صبحانه:

یک تخم مرغ

یک تکه تست

نصف موز

ناهار:

یک فنجان پنیر خامه ای

یک تخم مرغ پخته شده

پنج بادام زمینی

شام:

دو هات داگ (بدون سس)

یک فنجان کلم بروکلی

نصف فنجان هویج

نصف  موز

نصف فنجان بستنی وانیلی

روز سوم

صبحانه:

۵ بادام زمینی

یک تکه پنیر چدار

یک سیب کوچک

ناهار:

یک تخم مرغ آب پز

یک تکه تست

شام:

یک فنجان تن ماهی

نصف موز

یک فنجان بستنی وانیلی

نوشیدنی در رژیم سه روزه

آب بهترین چیزی است که می توانید در رژیم لاغری سه روزه بخورید. بنابراین تا آنجا که می توانید آب بنوشید! شیرین کننده های مصنوعی برای شما یا قند خون شما مناسب نیست، بنابراین سعی کنید از آنها اجتناب کنید. تنها شیرین کننده مصنوعی که ما در رژیم نظامی داریم در قهوه شما است. شما همچنین می توانید چای گیاهی را هم در سه روز رژیم بنوشید.

منبع: https://www.fitbodyclinic.ir/

  • ۰۲/۰۳/۳۱
  • Elnaz Shokri

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی