سلامت فردی

برای کسب اطلاعات بیشتر همراه ما باشید

سلامت فردی

برای کسب اطلاعات بیشتر همراه ما باشید

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

بسیاری از افراد برای افزایش زیبایی چهره خود از روش‌های مختلفی همچون کاشت ابرو کمک می‌گیرند‌. یکی از مهم‌ترین نکات در خصوص کاشت ابرو، مدت ماندگاری آن بوده و عموماً به دنبال پاسخ این سوال هستند که آیا کاشت ابرو دائمی است؟ لازم است توجه داشته باشید که نتیجه این عمل به موارد مختلفی وابسته بوده که اگر مورد توجه قرار گیرند، احتمال دائمی بودن کاشت ابرو افزایش خواهد یافت. بنابراین مراقبت بعد از کاشت ابرو امری مهم محسوب می‌شود. یکی از این مراقبت‌ها را می‌توان استفاده از داروی تقویتی بعدازکاشت ابرو دانست. در ادامه بیشتر با این روش آشنا می شوید .

بیش تر بدانید: هزینه کاشت ابرو

عوامل موثر در ماندگاری کاشت ابرو

نتیجه کاشت ابرو در همه افراد یکسان نبوده و ممکن است در برخی افراد بیشتر پاسخگو باشد. عوامل بسیار زیادی وجود دارند که بر مدت ماندگاری کاشت ابرو موثر هستند. از جمله موثر‌ترین موارد در پاسخگویی کاشت ابرو می‌توان به شرایط جسمانی افراد همچون تغییرات هورمونی آن‌ها اشاره نمود. این امکان وجود دارد که در زمان کاشت ابرو از پرپشتی آن مطمئن باشید؛ اما پس از گذشت مدتی ابرو‌ها ریزش پیدا کنند. برخی عوامل نیز مربوط به مراقبت بعد از کاشت ابرو می‌شوند که در صورت رعایت آن‌ها می‌توانید ماندگاری کاشت را افزایش دهید. برخی از مهم‌ترین عوامل موثر در ماندگاری کاشت ابرو به شرح زیر هستند:

  • قوی بودن فولیکول‌های کاشته شده: برای کاشت ابرو از فولیکول‌های فرد استفاده می‌شود. هر چه فولیکول‌های استفاده شده قوی‌تر باشند، در نتیجه مدت ماندگاری کاشت ابرو افزایش خواهد یافت. همچنین بسیار مهم است که پزشک متخصص از قسمت‌های مناسب سر برای برداشتن فولیکول استفاده کند.
  • تکنیک‌های مورد استفاده در کاشت ابرو: از جمله دیگر عوامل موثر در ماندگاری کاشت ابرو می‌توان به تکنیک‌های مورد استفاده توسط پزشک متخصص است اشاره کرد. در صورتی که پزشک متخصص شما تجربه کافی داشته باشد، می‌تواند به سهولت مناسب‌ترین منطقه برای کاشت فولیکول‌ها را انتخاب کند و بهترین بازدهی را از کاشت ابروی خود بگیرید. شما می‌توانید بنا به تشخیص پزشک خود، روش‌هایی همچون کاشت fit، کاشت به روش sut و کاشت به روش fut را انجام دهید.
  • رسیدگی و مراقبت از ابروها: مهم‌ترین عاملی که در ماندگاری کاشت ابرو‌های شما تاثیرگذار خواهد بود، رسیدگی و مراقبت بعد از کاشت ابروها است. لازم است پس از کاشت ابرو به پزشک مراجعه کنید تا پانسمان را باز کرده و ابروی شما را معاینه کند. بسیار مهم است که مراجعه‌کنندگان دستورالعمل‌های لازم جهت مراقبت از کاشت ابرو را با دقت انجام دهند تا مدت ماندگاری آن افزایش یابد.

کاشت ابرو تا چه مدت ماندگاری دارد؟

اگر تمامی اقدامات مراقبتی لازم را به خوبی انجام دهید، احتمال دائمی بودن کاشت ابرو وجود دارد. همچنین تجربه و تخصص پزشکی که کاشت ابرو را برای شما انجام می‌دهد، در ماندگاری کاشت و کاهش عوارض آن تاثیر بسزایی دارد. البته بدیهی بوده که تجربه متخصص و تخصص او، بر روی قیمت کاشت نیز تاثیرگذار است.

بهبودی پس از کاشت ابرو چقدر طول می‌ کشد؟

از آنجایی که در کاشت ابرو بخیه و جراحی وجود نداشته و از بی‌حسی موضعی برای آن استفاده می‌شود، این عمل نیاز به بستری ندارد‌. همچنین به طور معمول افراد پس از گذشت ۱ یا ۲ روز به روال سابق زندگی خود باز خواهند گشت‌. بنابراین اگر قصد انجام کاشت ابرو را دارید نیازی نیست نگران دوره نقاهت پس از آن باشید. بروز برخی از عوارض کاشت ابرو نیز طبیعی بوده و در صورتی که تداوم پیدا کنند بهتر است با پزشک خود مشورت کنید.

منبع: https://www.clinickashtabroo.ir/

 

  • ۰۲/۰۴/۱۹
  • Elnaz Shokri

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی