سلامت فردی

برای کسب اطلاعات بیشتر همراه ما باشید

سلامت فردی

برای کسب اطلاعات بیشتر همراه ما باشید

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

امروزه یکی از بهترین روش ها برای برگرداندن ابروهای از دست رفته، کاشت ابرو است.افرادی که علاقه به داشتن ابروهای پر پشت دارند به راحتی می توانند با مراجعه به کلینیک های زیبایی نسبت به کاشت ابروی خود اقدام کنند.در این مسیر اقداماتی وجود دارند که باعث بیشتر نتیجه گرفتن از کاشت ابرو می شوند.از جمله این اقدامات می توان به انتخاب پزشک و کلینیک مناسب و هم چنین مراقبت های بعد از کاشت ابرو اشاره کرد.اگر قصد انجام پیوند ابرو را دارید با ما در فروشگاه لوازم ارایشی سرمه همراه باشید تا شما را با نکات کلیدی در مراقبت های بعد از پیوند ابرو آشنا کنیم.

اهمیت اقدامات محافظتی بعد از کاشت ابرو

امروزه با انجام پیوند ابرو به راحتی می توان برای داشتن ابرو های پرپشت و خوش حالت اقدام کرد.حتی افرادی که با گرفتن برخی بیماری ها دچار ریزش ابرو شده اند نیز می توانند ابروهای از دست داده خود را بازگردانند.با رعایت نکات بعد از عمل پیوند ابرو و عمل به توصیه های پزشک خود نتایج بهتری را خواهید گرفت.

بیش تر بخوانید: ماندگاری کاشت ابرو چقدر است؟

مراقبت های بعد از کاشت ابرو

برای کسب رضایت از نتایج کاشت ابرو، نیاز است که علاوه بر رعایت دستورالعمل های قبل از کاشت و اجرای درست فرآیند کاشت ابرو توسط پزشک، مراقبت های بعد از کاشت نیز به دقت انجام شوند. در واقع همانند هر یک از عمل های جراحی دیگر، باید به بدن خود برای بازسازی، درمان و بهبود فرصت دهید تا علاوه بر دریافت نتایج رضایت بخش، از وقوع عوارض کاشت ابرو جلوگیری شود یا از شدت آنها کاسته شود. در ادامه همه نکاتی که باید بعد از کاشت ابرو توسط شما رعایت شوند را ذکر می نماییم.

فشار نیاوردن به ابروها : وارد کردن فشار به ابروها در روزهای اولیه می تواند باعث ایجاد آسیب به فولیکول ها شود. از این رو، هنگام شست و شوی ابروها دقت لازم را به کار بگیرید و با ظرافت این کار را انجام دهید.

به موقع کشیدن بخیه های غیرجذبی : در هنگام کاشت ابرو، معمولا از بخیه های جذبی استفاده می شود؛ اما درصورت عدم استفاده از بخیه های جذبی، لازم است بخیه ها در موعد مقرر کشیده شوند. معمولا 10 الی 12 روز بعد از کاشت، زمان مناسبی برای کشیدن بخیه هاست.

بیش تر بخوانید: هزینه کاشت ابرو چقدر است؟

استفاده نکردن از کمپرس یخ : برخی از افراد برای برطرف نمودن تورم از کمپرس یخ بر روی ابروها استفاده می کنند. این درحالی است که استفاده از کمپرس یخ، گاهی اوقات می تواند باعث ایجاد مشکلاتی شود. در نتیجه در صورت لزوم به استفاده از کمپرس یخ برای کاهش تورم، آن را بر روی چشم های خود قرار دهید.

جلوگیری از رسیدن رطوبت به ابروها در روزهای اولیه پس از کاشت : بهتر است در 5 روز اولیه بعد از کاشت ابرو، از رساندن رطوبت به آن جلوگیری نمایید. این موضوع می تواند کمک کند تا نتایج بهتری از کاشت ابرو دریافت نمایید.

عدم استفاده از رنگ و مواد شیمیایی بر روی ابروها : پزشکان توصیه می کنند که حداقل تا سه هفته بعد از کاشت ابرو، از هیچ گونه رنگ و مواد شیمیایی دیگری بر روی ابروها استفاده ننمایید.

شست و شوی صحیح ابروها : شست و شوی صحیح ابروها بعد از کاشت در رسیدن به نتیجه ایده آل و تسریع بهبود زخم ها تاثیر فراوانی دارد. در روز اول پس از کاشت می توانید هر ۲ الی ۳ ساعت یک بار، از اسپری فولیکول سالین یا هر ماده دیگری که پزشکتان تجویز کرده است، بر روی ابروهای خود استفاده نمایید.

در سه روز اول بعد از کاشت ابرو، صورت خود را با مواد شوینده و پد آرایشی بشویید و سپس طبق تجویز پزشک ابروها را با شامپو بچه یا شوینده مخصوص دیگری شست و شو دهید. دقت کنید که مالش ابروها در این مدت ممنوع است. آبی که برای شست و شوی ابروها مورد استفاده قرار می گیرد، نه باید خیلی گرم باشد و نه خیلی سرد. در ضمن نباید زیر فشار زیاد آب دوش قرار گیرید. برای خشک کردن ابروها نیز از یک حوله نرم و لطیف استفاده کنید و آن را بر روی ابروهای خود نکشید.

منبع: https://www.clinickashtabroo.ir/

  • ۰۲/۰۴/۲۸
  • Elnaz Shokri

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی