سلامت فردی

برای کسب اطلاعات بیشتر همراه ما باشید

سلامت فردی

برای کسب اطلاعات بیشتر همراه ما باشید

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

فلسفه ای که پشت این رژیم آب درمانی خاص وجود دارد این است که وقتی ما آب سرد مصرف می کنیم بدن ما کالری بیشتری می سوزاند تا دمای آب مصرف شده را بالا ببرد و به دمای طبیعی بدن که حدود ۹۸.۶ درجه فارنهایت است برساند

هرچه آب سردتر باشد بدن مجبور است برای گرم کردن آن بیشتر کار کند و بنابراین وقتی ما آب خیلی سرد می نوشیم کالری بیشتری مصرف می کنیم ، علاوه بر این نوشیدن آب قبل و یا میان غذا باعث می شود که ما بیشتر احساس سیری کنیم و کمتر به سراغ غذا برویم . همچنین گفته می شود که رژیم آب سموم را از بدن دفع می کند. همچنین رژیم لاغری آّ درمانی یک رژیم لاغری سریع می باشد.

رژیم آب چگونه کار می کند ؟

در رژیم لاغری آب ، فرد رژیم گیرنده باید ۸ وعده آب بنوشد و در هر وعده باید حدود ۸ اونس (۲۲۶ گرم) آب مصرف کند ، بنابراین فرد رژیم گیرنده باید بدون در نظر گرفتن مقدار آبی که به طور طبیعی در هر روز مصرف می کند ، هر روز ۶۴ اونس آب اضافی مصرف کند . این میزان آب باید در طول روز و همراه غذا و یا بدون غذا مصرف شود

مزایا و معایب رژیم آب

انواع رژیم لاغری مزایای زیادی دارند. یکی از مزایای این رژیم این است که آب رایگان است و در نتیجه همه می توانند از این رژیم استفاده کنند . یکی از معایب آن هم این است که فرد رژیم گیرنده مجبور است دائماً به دستشویی برود. برخی منتقدان معتقدند که رژیم آب در واقع یک رژیم نیست بلکه راهی برای تشویق کردن مردم برای مصرف بیشتر آب است

مزایایی آب درمانی

درمانی طبیعی، ریشه ای، فراگیر، یک دفعه ای، با پاکسازی عمیق جسم تا عمق مغز و اعصاب و سلولها، بازسازی جسم، تقویت اراده، درمان اعصاب و اغلب بیماریهای لاعلاج است.

سموم بدن و عوامل انواع بیماریها در خلال 13 تا 45 روز، با نخوردن غذا و مصرف 2 تا 4 لیتر آب به نسبت وزن، سنّ و فصل سرما و گرما در طول شبانه روز ـ کم کم و به طور کلّی ـ دفع می‌گردد؛ که نشانه ی آن، بار سفید روزی زبان است که همراه با بی اشتهایی است و در اواخر رژیم، در اواخر رژیم، زبان ـ کم کم ـ قرمز می‌شود مانند روز تولّد و اشتهاهم برمی گردد زیرا سموم مختلف از راه مویرگها انتهایی روی زبان، به کلّی، دفع می‌شود. و اساس کار، اراده ی محکم و تصمیم قاطع شما است. و بدانید که به شرط مصرف مرتّب آن و رعایت تمام دستورات رژیم، بدن انسان بالغ، تا 50 روز هم بدون غذا، زنده می‌ماند.

عوارض احتمالی

  • 1ـ زودرنجی اگر پیش آید، زود گذر است. با مصرف عرق بیدمشک، بابونه و میخک با هم نصف استکان معمولی در 1 لیوان آب در هر بار که نیاز باشد، آرامبخش اعصاب است و به هدف رژیم هم، کمک می‌کند.
  • 2ـ تغیر رنگ ادرار از روز پانزدهم به بعد، نشانه دفع سموم است.مصرف عرق سه دانه ی شفا، عرق بید، 1 ـ 2 قاشق غذاخوری با هر لیوان آب مصرفی رژیم، به دفع بیشتر سموم و پاک شدن بهتر کلیه‌ها کمک می‌کند.
  • 3ـ اگر بعد از 15 روز، دچار ضربان قلب شدید، بعد از نوشیدن یک لیوان چای کمرنگ با نصف استکان گلاب و بیدمشک، نیمساعت بخوابید.
  • 4ـ روز 39 احنمالاً دچار تب شوید که «تب دروغین» نام دارد و ناشی از سوخت آخرین بقایای موادّ داخلی است. در حالت احساس ضعف یا درد احتمالی، توکّل به قادر حکیم و متعال، و نیاش و دعای با حال، تحمّل را چندین برابر می‌کند و بسیار مؤثر است.
  • 5ـ خونریزی روده ای در صورت مصرف غذا بین روزهای 30 ـ 40 که خود به خود هم، رفع می‌شود.
  • 6ـ قطع رژیم قبل از 30 روز، با کم اشتهایی همراه است.
  • 7ـ دمای بدن در سه روز اوّل 5/0 تا 5/1 درجه، ممکن است پائین آید ولی بعداً عادی می‌شود و شربت رقیق عسل با عرق نعنا، مفید است.
  • 8ـ در حرکات غیرعادی یا حرف پرت و پلا زدن ـ که در بند 1 هشدارها هم اشاره ای شد ـ، بلافاصله، باید رژیم را قطع، و غذاهای مایع و نیمگرم بخورانید و پاهای شخص را روی متّکا یا جای مرتفع بگذارید تا خون و موادّ کافی به مغز برسد. با بهبودی، رژیم را می‌توان با احتیاط انجام داد.

منبع: https://www.fitbodyclinic.ir/

  • ۰۲/۰۴/۳۱
  • Elnaz Shokri

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی